2018. január 26., péntek

Egyszerű esküvői asztaldísz

Tudom, kicsit furcsa, hogy januárban esküvői bejegyzést hozok de ezeket
a különleges asztaldíszeket csak most jöttem rá, hogy
eddig még soha nem mutattam meg nektek és nem szerettem volna, ha ismét feledésbe merül.

Hátha van köztetek olyan Menyasszony, aki épp az esküvőjét tervezi és inspirációt meríthet az ötletből.

Persze nem csak Menyasszonyoknak lehet nagyszerű inspiráció, hiszen az alapötletet átgondolva, szinte bármilyen stílusban, alkalomra könnyen elkészíthető ötlet, ám mégis nagyon mutatós.

Sajnos kép csak erről az egy darabról készült, így már azt nem tudom megmutatni nektek, de készült minden darabhoz egy fiús változat is, így alkottak azok egy párt az esküvői asztalokon.
A fiúnak fekete volt a ruhája és fehér masni díszítette, valamint -úgy emlékszem- a gyertya is fekete szalagot kapott.
Fantasztikusan néztek ki egymás mellett, fáj is a szívem, hogy nem készült fotó róla és nem tudom nektek megmutatni az igazi összhatást.


Én nagyon élveztem készíteni ezeket a szépségeket és tényleg remélem, hogy lesz olyan Menyasszony köztetek, aki hasznát fogja venni és inspirálódni tud belőle, mert tényleg hihetetlen szépen mutatnak.

Ráadásul, ha arra adjuk a fejünket, hogy mi magunk készítjük el az esküvői dekorációnkat fontos szempont, hogy azok gyorsan elkészíthetőek legyenek, hisze nem csak egy-két darabot kell készítenünk.

Én azért is szerettem ezeket a díszeket készíteni, mert nagyon pörgősen lehet őket sorozatban gyártani.
A tizedik után már igazából körülbelül fél perc alatt összedobtam azokat.

Csak egy aprócska tipp még:
az ifjú pár, akinek az esküvőjét díszítették ezek a szépségek egy darab poharat sem vásároltak, hanem a násznép megcsonkult készletét használták fel az ötlet megvalósításához.
Aki kérte vissza is kapta utána a saját poharát.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Boros pohár
Krepp papír
Organza
Kötözőzsineg
Színes dekorszalag
Strassz szalag
Ragasztópisztoly
Gyertya
Olló

A krepp papírból levágtam egy nagyobb darabot, ráfordítottam a poharat fejjel lefelé, majd a pohár szára körül összefogtam.
Kötözésre ennél a lépésnél nem volt szükséges, mert helyén maradt a papír.
Az esetleges gyűrődéseket viszont alaposan simítsátok ki, ne legyen túlságosan kiálló részek!
Csak úgy mint a krepp papírból az organzából is levágtam egy nagyobb darabot, majd még egyet.
A poharat ismét fejjel lefelé ráfordítottam az organzára, majd azt is összefogtam a pohár szára körül.





A másik darab organzát is kiterítettem, majd a poharat erre is ráhelyeztem és csak úgy, mint az előző lépéseknél összefogtam az anyagot a pohár szára körül.
Mivel az organza egy nagyon csúszós anyag a következő lépésnél óvatosnak kell lenni, hiszen a zsineget úgy kell megkötni, hogy az anyag ne csússzon szét.
Köss egy csomót, majd még igazgass az anyagon kedvet szerint és köss még egy csomót!
Az organzát lehajtva a csomó fölött egy éles ollóval levágtam a felesleges krepp papírt.
5 cm széles organza anyagból masnit kötöttem, majd ezt ragasztópisztollyal rögzítettem a gyertyatartó elején.
A masnit közepére pedig szintén ragasztópisztollyal egy fehér gyöngyöt ragasztottam.
A gyertya dekoráláshoz az organza szalagot félbehajtottam, majd ragasztópisztollyal a gyertya köré ragasztottam.
A ragasztót ne a gyertyára, hanem a szalagra nyomd, különben a gyertya megolvad!
Strassz szalagból levágtam egy sort, majd ezt szintén a gyertya köré ragasztottam.

















Egyébként imádom az esküvői szezont, hiszen imádok ilyen és hasonló szépségeket készíteni.
Olyankor kiélhetem habos-babos, királylányos vágyaimat, ha már a három pasim (férjem és két kisfiam)  mellett ezt annyira nem tehetem meg a hétköznapokon. :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...