2018. február 23., péntek

Szakácskönyvekből egyedi késtartó

Be kell nektek vallanom, hogy valahogy az effajta ötletek soha nem tetszettek igazából.
Ezzel az ötlettel is már nem egyszer összefutottam, de mindig átfutottam felette, mert nem tetszett. 
Igazából eredeti formájában, ahogy én ezt eddig láttam még most sem tetszik, hiszen az, hogy random könyveket beállítunk a konyhába, mint késtartó, tőlem nagyon idegen.

Viszont a hétvégén ismét arra kellett adnom a fejem, hogy átpakoljam a konyhám, hiszen, ahogy nő a konyhám úgy fogy a helyem is.
Egyszerűen hihetetlen, hogy nemrég lett átépítve, így körülbelül kétszer annyi helyem van, mint előtte volt, de még ez sem elég.

Na és igen itt érkeztünk el a lényeghez.
A szakácskönyveimnek sehol nem sikerült helyet találnom, egyszerűen sehol.
A rengeteg kés se fért be mind a fiókba, így a késtartó állványokat sem sikerült kiiktatnom.

Szereld fel a konyhádat egy szuper kávéfőzővel is!


Gondoltam egyet és gyorsan összedobtam azt a bizonyos késtartót a szakácskönyvekből, bár úgy voltam vele, hogy esélye nincs annak, hogy ez az én konyhámban helyet kapjon, de gondoltam, hogy egy próbát megér, meg amúgy is jól esett a nagy pakolászás közbe egy kis kreatívkodás.

Végül ahogy összeállt egészen megtetszett.
Sokat dob rajta szerintem, hogy, ahogy már azt említettem nem simán random könyvek vannak összedobálva, hanem szakácskönyvek, amik simán megállják a helyüket a konyhába.

Szóval annyira megtetszett a dolog, hogy egyben maradt, nem szedtem szét, sőt meg is mutatom nektek.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Szakácskönyvek
Kések
Kötözőzsineg

A zsinegből letekertem egy jó nagy darabot, majd lefektettem a munkafelületre.
A legnagyobb könyvet ráfektettem a zsinegre, majd a többi könyvet nagyság szerint elrendeztem rajta.
A zsineget lehúztam a könyvek alatt annyira, hogy a legkisebb könyvnek a közepére essen körülbelül és szépen elrendeztem egymáson a könyveket, hogy az oldaluk és aljuk egy vonalban legyen.
A zsineget elől szorosan összecsomóztam, majd a felesleges darabokat levágtam.
Arra azért mindenképp figyeljetek, hogy  ne vágjon be az a könyv oldalaiba, mert hosszútávon roncsolja a könyveket!

Zsineggel még többször áttekertem a könyveket, így sokkal stabilabban fognak állni és jobban is fognak kinézni.
A könyv oldalán masnit kötöttem a zsinegből, majd elvágtam azt és még két szál zsineget levágva újabb két masnit kötöttem.
Próbáljátok ki, melyik oldalon tetszik nektek jobban a masni.
Én végül átfordítottam azokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...