2018. március 14., szerda

Nyuszi ajtódísz gyorsan és egyszerűen

Különböző oldalakon már többször is láttam hasonló ötletet és mindig elhatároztam, hogy a következő projekt, amit Húsvét alkalmával készíteni fogok, az egy ilyen nyuszi lesz. 
Ez már évek óta így megy, aztán valahogy ezidáig mindig elmaradt.

Most viszont rengeteg megmaradt műszőrme darabom volt itthon, amiket kidobni sajnáltam, hiszen apróságok mint például manószakáll, még készülhettek volna belőle, de nem volt kedvem karácsonyig pakolgatni, azokat így gondoltam itt a remek alkalom arra hogy végre elkészüljön az én nyuszis ajtódíszem

Szereted a csináld magad ötleteket? Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned parkettázás közben!



Mivel a sima hungarocell koszorúalapot kicsinek gondoltam és amúgy sem volt épp itthon, csőhéjat is keresnem kellett, szerencsére az még pont volt annyi, amennyiből az alapot el tudtam készíteni. 

A műszőrmét sem kell, ám méregdrágán a méteráru boltban. megvásárolni, hiszen turkálóban nagyon jó műszőrme dolgokat lehet ám vásárolni, ami kreatív célra tökéletes lehet.

Ezekkel a trükkökkel egy ilyen ajtódísz pár száz forintból kihozható, kézügyesség és idő sem igazán szükséges hozzá, ergo felesleges egy bolti darabra többezer forintot elköltenünk. 

Ha érdekel a folytatás, olvass tovább!

Még több ötletért, lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Csőhéj 
Műszőrme 
Organza 
Csillámporos papír 
Olló 
Ragasztópisztoly 
Kötöző zsineg
Ragasztószalag 



Első lépésként kimértem, hogy mekkora csőhéjra lesz szükségem, majd sniccerrel levágtam ott és a két végét ragasztószalaggal összeragasztottam.
 A műszőrméből sniccerrel körülbelül 5 cm széles csíkokat vágtam le, majd az elejét ragasztópisztollyal rögzítettem az alapra, körbetekertem, majd a végét is leragasztottam.
A szőrmét soha ne ollóval vágjátok, hanem a fonákján a sniccerrel.
Újságpapírból kivágtam a sablont a füleknek, majd átrajzoltam a műszőrme fonákjára és sniccerrel kivágtam.
 A sablont kiesebbre vágtam, majd a csillámporos papirra is átrajzoltam és ollóval kivágtam.
 A csillámporos füleket a műszőrme fülek közepére ragasztottam ragasztópisztollyal.
Oda ahova a füleket ragasztottam széthúztam a műszőrme szálait, majd ragasztópisztollyal rögzítettem azokat.
Egy félbevágott hurkapálcát hátulról beragasztottam a fülekhez, amelyek merevítésként szolgálnak, így nem rogynak azok le.
Organzából masnit kötöttem, majd a nyuszi nyakába rögzítettem.
A masni közepére még egy hungarocell tojást is ragasztottam.
Ahhoz, hogy a nyuszit fel tudjam akasztani egy félbehajtott zsinórdarabot ragasztottam hátulról a két füle közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...