2013. június 29., szombat

Tapétából árnyékoló

Miért van az, hogy a legjobb ötletekre mindig akkor találok rá, amikor már nincs szükség azokra!
Pedig tavaly nyáron milyen jól jött volna, de idén szereltettünk fel redőnyöket, így én ezt már buktam!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát, ha naponta még több ötletet szeretnél látni!










Alapanyagok:
Tapéta (de használhatsz más erősebb papírt is)
Zsinór
Vastag hústű
Papírragasztó
Az utolsó hozzávalóval nagy bajban vagyok! :) Nem tudom a nevét! :) Úgyhogy egy kis activity! Az a valami, ami általában felsők, nadrágok zsinórján szokott lenni! Az a fajta, amit az oldalán kell benyomni, hogy ne essen le rólunk a naci!
Mondtam már, hogy activitybe soha nem voltam jó?
Az utolsó előtti képen egyébként tök jól látszik ez a valami! :)


A képeket most valamiért egyszerűen nem hajlandó nagyobba berakni nekem! Ha nem látszik rendesen szóljatok és később megpróbálom kinagyítani őket!



A tapétából levágunk egy dupla olyan hosszú darabot, mint az ablakunk!




Majd harmónikába felhajtjuk és így összefogja vastag hústűvel vagy bármilyen más vastag szúróeszközzel lyukat szúrunk rá!



Ezeken a lyukakon átvezetünk egy sokkal hosszabb zsinórdarabot!




Az egyik végét elkötjük!



A végén öt hajtást legyező formájúra tekerünk és a két végét összeragasztjuk!




Na itt látható az activity feladvány, amit most felhúzunk a zsinórra és a zsinór végét majd elkötjük!


Ilyen jól néz ki felhúzva is!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...