2015. november 26., csütörtök

Büszkeségeim!

Kedves Olvasóim!

Nagy hírt jelenthetek be nektek, amiről már a nyár folyamán nem egyszer szó volt, hogy dolgozom valami nagy dolgon, de erről, míg a végeredmények meg nem születtek nem tudtam nektek beszélni, mert azt szerettem volna, ha meglepetés lesz nektek is! 

Már lehet találkoztatok is vele, sőt sokan biztosan mert nagyon sok visszajelzést kaptam tőletek is, hogy itt-ott láttátok a könyveket! 

Igen a könyveket, mert hogy egyszerre két könyvem jelent meg a Szalay könyvkiadó gondozásában!

Az egyik az adventi dekorációk címet viseli, amiben igyekeztem minél kreatívabb, egyedibb és egyszerűbb adventi dekorációkat készíteni, persze a cél az is volt, hogy ezek az ötletek egyediek és ütősek legyenek!
Visszajelzések alapján ezt sikerült elérni! :)


A másik könyv a karácsonyi ajándékötletek, aminél szintén próbáltam ugyanazokat a távpontokat tartani, mint amit az adventi hangulatnál!
Itt másik cél volt, hogy minden korosztálynak és nemnek megfelelő ajándékötlet legyen benne! 

Mindkét könyvben 15 darab ötlet szerepel 32 oldalon!


Hogyan juthatsz hozzá a könyvekhez?
Megrendelheted tőlem a dysike@gmail.com e-mail címen vagy a Szalay webáruházban is, de már szinte minden nagyon hipermarket polcain is megtalálhatóak!

Illetve most lehetőséged van megnyerni a blog facebook oldalán!
Ehhez lájkolnod kell a blog facebook oldalát és a nyereményjátékról szóló bejegyzést, illetve meg is kell osztanod azt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...