2015. november 19., csütörtök

Sötétben világító karácsonyfadíszek

 Végre volt alkalmam kipróbálni a foszforeszkáló festékeket, amiről már többen is jeleztétek, hogy kíváncsiak vagytok a véleményemre!

Első körben egy nagyon egyszerű karácsonyfadíszt
készítettem!

Azt hiszem idén a karácsonyfánk tele lesz foszforeszkáló díszekkel!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
UnikormGlow Foszforeszkáló festék  (én a vízkék és neonzöld színeket választottam)
Kartonpapír
Olló
Vonalzó
Ragasztópisztoly

 A kartonpapírt először félbe hajtottam majd a hajtásvonalon ketté vágtam!
Az egyik részt szintén félbe hajtottam és ketté vágtam!
Mindkét részt egy vonalzó mellett hegyes végű ollóval 1 centiméterenként bekarcoltam!
 A karcolások abban segítettek, hogy a papírt könnyebben harmónikába tudjam hajtogatni!
 A nagyobb részt középen ragasztópisztollyal összeragasztottam!
Ehhez kijelöltem a papír közepét és tollal egy vonalat húztam!
 Beragasztottam szintén ragasztópisztollyal a másik részt!
A képről lemaradt, de az Angyalkák tetejére hungarocell golyót ragasztottam, ebből készült a fejük!
 Majd a foszforeszkáló festékkel festettem és annak száradása után hungarocell gyöngyöket, műanyag csillagot ragasztottam rá,  illetve dekor zsinórt a fellógatásukhoz!
Sajnos a kép nem adja vissza milyen gyönyörűek sötétben is (feladta  a leckét a teljes sötétségben történő fotózás), de én nagyon odáig vagyok értük!
Többen szerettétek volna, ha írok véleményt a festékről!
Röviden és tömören nekem bejött!
Kicsit féltem tőle milyen lesz vele dolgozni, de meglepően könnyű volt, úgyhogy én megszerettem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...