2015. november 15., vasárnap

Karácsony: ismét csillag dekoráció papírból

 Az utóbbi időben nagyon rákattantam ezekre a gyönyörű papírcsillagokra, mert viszonylag gyorsan elkészülnek, olcsó az alapanyag és gyönyörű a végeredmény!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Újságpapír
Papírragasztó
Hurkapálca
Virágkaró vagy tiplirud
Pinty Plus festék spray


 A papírt a már papírfonás című bejegyzésemben leírtaknak megfelelően feltekertem!
Elkészítettem két egyforma méretű csillagot, aminek az elkészítését itt nézheted meg!
A papírhengereket kilapítottam, majd a virágkarón elkezdtem feltekerni!
Később lehúztam és úgy folytattam!
 Az én csillagomhoz körülbelül 20 cm átmérőjű körre volt szükségem!
Amikor kész voltam alulról óvatosan kitoltam először a kör közepét, majd folyamatosan haladva a kör széle felé kúpszerű alakot formáltam!
Az egészet jó vastagon átkentem papírragasztóval és hagytam megszáradni!
 A két csillagot úgy ragasztottam össze,  hogy a virágkarót közé ragasztottam és a másik végét ragasztópisztollyal beragasztottam az alap közepébe is!
Az egészet lefújtam festék spray-el és tollal, gyöngyökkel, hajlítható fenyőággal dekoráltam!
Ismét kellemesen csalódtam a Pinty Plus festékben, mert nem sok olyan festékkel találkoztam eddig, ami ilyen könnyen eltünteti és átfedi a nyomdai festéket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...