2015. november 22., vasárnap

Függönykarnis, mint fényképtartó faldekor

Volt egy régi karnisom, amit sajnáltam kidobni, hiszen bármit ki lehet hozni belőle és volt három egyforma, de különböző színű képkeret, amit tudtam, hogy eredeti "pompájában" soha nem fogok felhasználni!
... és már régóta szerettem volna képeket a falra, így a képen látható végeredményt hoztam össze!

Lehet ajándékba is fog készülni egy-két darab.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Pinty Plus festék spray (nekem a festék spray-k  közül a kedvencem)
Képkeret
Függönykarnis
Csomagolópapír
Ragasztópisztoly
Ragasztó stift
Szalag
Strassz szalag

Először lefújtam a karnist.
 Majd a képkereteket és hagytam azokat megszáradni.
 Addig a képkeret hátsó lapját bevontam csomagolópapírral.
 A szalagot visszahajtva ragasztópisztollyal rögzítettem  (így akasztottam a karnisra).
 Majd a képkeret hátuljára is rögzítettem a szalagot ragasztópisztollyal.
Szalagból masnit kötöttem és szintén ragasztópisztollyal rögzítettem.
Majd még egy kis strassz szalaggal tuningoltam a képkereteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...