2012. november 14., szerda

Karácsony: Krepp karácsonyfa

Ez olyan igazi csajos karácsonyi ötlet!
Az is elkészítheti, akinek a párja nem szívesen tolerálja az ilyen csajos dekorációkat csak akkor ne rózsaszínben gondolkodjunk.

Az egész ötlet nagyon egyszerű!
Nem igényel nagy kézügyességet és sok időt sem.
Egy nagyon-nagyon pici varrói tudás kell hozzá, bár, aki még soha életében nem varrt az is meg tudja csinálni!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Ha tetszik a blog kövesd azt a facebookon is, így tuti egyetlen szuper ötletről sem maradsz le.















Alapanyagok:
Krepp papír

Cérna
Ragasztó
Papír



A papír átlós feltekerésével formázzunk kúpot.
A széleit ragasszuk le.
Az alját vágjuk egyenesre.
 Ellenőrizzük, hogy megáll-e a talpán.
A krepp papírt varrjuk fodrosra.
Ha nincs varrógépünk akkor sincs minden veszve!
Öltsük végig a papírt (egy öltés előlről, egy öltés hátulról), majd apránként húzzuk meg a cérnát, ami által fodros lesz a papír.
A végén a cérnát kössük el.
Ragasztópisztollyal ragasszuk fel a kúpra a papírt.






Ragasszuk teljesen végig a papír kúpot krepp papírral.

A végén apró díszekkel, illetve pici boa darabokkal díszítsük.



















Forrás

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a karácsonyfa!Múltkor láttam,de nem érdekelt annyira.Szenteste eszembe jutott és megcsináltam,de csak saját emlékezetből:
    1,kúp
    2.Krepp papírból lukas kör,amit legyezönek hajtottam,hogy fodros legyen.
    3.Szép sorjában egyre kisebb karikákat gyártottam és nem is ragasztottam!Volt itthon meseszép ajándék kötöző,az lett a dísz!(lila szalag,amin sziveckék meg gyöngyök vannak.El sem vágtam,hanem betettem a kúp közepére a tekercset.).Köszönöm az ötletet.Az enyém nem lett annyira szép mint a tied,de mi akkor is szerelmesek vagyunk bele!Gyönyörű.
    Békés ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Biztos a tied is nagyon szép lett. Ha van kedved küldd el nekem a képet róla vagy töltsd fel a facebook oldalra hagy gyönyörködjenek benne mások is.
      Neked és Békés Ünnepeket kívánok!

      Törlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...