2012. november 25., vasárnap

Origami girland

Egyik kedves olvasóm ma girland ötletet kért, amit megmondom őszintén nem tudtam, hogyan fogok teljesíteni, mert én nem szeretem a girlandokat és mivel úgy gondolom, hogy csak az olyan ötleteket tudom jól átadni, amit én magam is szeretek, így féltem, hogy a kedves olvasómnak azt kell mondjam , hogy bocsi de ez nem megy!
Aztán gondoltam megpróbálkozom a lehetetlennel és keresek egy különleges girland ötletet, ami nekem is tetszik!
Jelentem sikerült!
Sok-sok origami csillag az alapja, ami nagyon elkészíthető, bár így sem állítom, hogy egy 5 perces mutatvány lenne, de megéri szerintem, mert nagyon szuper.

Ha kíváncsi vagy a folytatásra, olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik.






Alapanyagok:
Nyomtató papír (kb. 11x2,5 cm csíkokra felvágva)
Festék spray
Fonal



Elkészítés:
Nézzük előbb a csillagokat



Itt egyenlőre hagyom, hogy a képek beszéljenek helyettem!



Fordítsuk át a csomót és a rövid végét a képeken látható módon hajtsuk be.



A hosszú szálat többször átvezetjük még a csillagon.
















Majd a végét szintén elrejtjük.
Ezt ismételjük meg nagyon-nagyon sokszor.








Ha már van jó sok csillagunk terítsük ki azokat egy kartonlapra és spray festékkel vagy vízfesték és ecset esetleg akryl festék használatával fessük le őket.
Hagyjuk megszáradni!
A fonalból vágjunk le különböző hosszúságú darabokat.
A fonalat egy vastag tűn vezessük át, majd  a csillagokat az oldalainál fogva tűzzük fel a fonalra.
Két helyen egymástól egyforma távolságra kössük meg egy fonaldarabbal.


Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...