2012. november 24., szombat

Karácsony: Karácsonyfadísz fonalból

Emlékeztek még erre az ötletre?

Ebben ugyanezzel a technikával mennyezeti lámpát készítettünk.

Most viszont készítsünk belőle ilyen mesés karácsonyfa díszeket.

Készítsünk belőle különböző színekben, csillám szálazzuk és gyönyörűvé varázsolja a karácsonyfánkat az biztos.


Ha érdekel a cikk olvass tovább!


Lájkold a blogot a facebookon ha tetszik és szólj bele a blog életébe!











Képeket ehhez az ötlethez nem tudok mutatni, de a fonal lámpa ugyanígy készült és ott vannak képek is.


Alapanyagok:
Mini léggömb (az a kicsi léggömb, amit vízibombának is hívunk)
Háztartási keményítő vagy tapétaragasztó
Vazelin
Fonal



Elkészítés:
A fonalat áztassuk be a keményítőbe vagy a tapétaragasztóba.
A lufit fújjuk fel, majd kenjük be vazelinnel vagy esetleg zsíros testápolóval.
A fonalat tekerjük körül a lufin (ha használunk csillámszálat akkor azt is).
Hagyjuk teljesen megszáradni a fonalat, majd szúrjuk ki a lufit.
Ha jól dolgoztunk akkor a lufi leenged de a díszünk megtartja kerek formáját.



Forrás

4 megjegyzés:

  1. Én most készítettel el háztartási keményítővel, már száradnak vagy 4 órája, és szerintem nem lesz jó...:( Inkább a tapétaragasztós megoldást kellett volna választanom:( Majd azt is kipróbálom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jó sok keményítőt tettél a vízbe jó kell legyen. Én már lámpát is csináltam keményítővel csak nagyon sokat kell hagyni száradni. Én a lámpát 2 napig hagytam.
      Kívülről hiába tűnik a fonal száraznak, ha a lufival érintkező oldala még egy kicsit is nedves összerántja a lufi.
      Legalább holnapig hagyd száradni.
      A keményítős vízben hagytad egy kicsit ázni, vagy csak épp hogy belemártottad?

      Törlés
  2. Szia! Milyen arányban vegyítetted a keményítőt a vízzel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ez márkától függ, hogy milyen arányban kell vegyíteni. Mindegyik dobozán rajta van! Én biztosra mentem és az előírt mennyiségnek a kétszeresét kevertem bele (lehet még egy picit több is volt).
      Üdv: Edina!

      Törlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...