2013. augusztus 28., szerda

Mű gyöngyvirág csináld magad

Imádom a gyöngyvirágokat, így nem volt kérdés mikor megláttam ezt a szépséget, hogy egyszer szerepelni fog a blogon, de eddig még nem jött el az ideje, míg a hétvégén fel nem fedeztem megint a gépemen és gondoltam nem várok tovább, ezt a héten megosztom veletek!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha naponta még több ötlet birtokosa szeretnél lenni!









Alapanyagok:
Aspa szalag (ő az oka annak, hogy eddig nem írtam meg ezt a bejegyzést, mert nem tudtam mi ez, de hétvégén kinyomoztam!) Szóval őt leginkább virágboltokban tudjuk beszerezni! Én egyedül a szigetszentmiklósi virágnagykerben találtam meg, ahol viszont nem szolgálnak ki magánszemélyeket, így legjobb megoldásként szerintem az szolgálhat, ha bemegyünk egy virágboltba és ott próbáljuk meg beszerezni, vagy helyettesíthetjük műanyag szalaggal, esetleg krepp papírral, bár egyik esetben sem lesz olyan élethű a végeredmény, mint aspa szalag használatával!
Műfű (csomós, amit szintén érdemes virágboltban beszerezni vagy helyettesíthetjük zöld kötöződróttal esetleg krepp papírral!
Olló
Fehér gyöngyház fényű gyöngyök 4 különböző méretben (itt 10, 6, 5 és 4 mm gyöngyöket használunk)
Fogpiszkáló
Ragasztószalag
Zöld krepp vagy csomagolópapír esetleg ragasztószalag


A műfűből vágjunk le egy szálat, amit hajtsunk félbe!
Előkészítünk egy darab 10 mm-es gyöngyöt a 4-esből hármat a többiből pedig kettőt!
Felfűzzűk a gyöngyöket a műfűre! A gyöngyök maguktól meg fognak állni a műfűvön ha mégsem akkor ragasztóval segítsünk nekik!
Vágjunk le a végéből!
Kunkorítsuk be ollóval mindkét végét!
Az aspa szalagból hosszú leveleket formázunk ollóval!
Egy levelet, egy virágot és egy fogpiszkálót egymáshoz ragasztunk ragasztószalaggal!
Zöld csomagolópapírral tekerjük körbe a virág szárát!
Több műfű szálból készítsünk ilyen szálakat is a csokorba!
Mostmár nem maradt más hátra csak a csokrunk összeállítása!
Egy szép vázába vagy dekorüvegbe rendezgessük el szépen a virágokat!












Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...