2015. június 15., hétfő

Ruhafestés akril festékkel

Régóta foglalkoztat egy gondolat, méghozzá az, hogy mivel az akril festéket én már szinte minden anyagon kipróbáltam csak még szöveten nem meg kell próbálni azon is hátha működik!
Feltúrtam hát a szekrényt és találtam is benne egy "kissé" viseltebb darabot, aminek gondoltam már úgyse tudok ártani!
Sikerült!  A képen látható darab körülbelül 20 perc alatt készült el, de nem is ez volt az igazi kérdés hogy sikerül e, hanem hogy tartós is marad e!?
Olvass tovább és megtudod!
(Köszönet illeti a stylist kisfiamat, aki a fejembe nyomta a baseball sapkát,  hogy "menőbb" legyek!) :D







Alapanyagok:
Akril festék
Ecset
Sablon, ha szükséges
Vasaló
Zsirpapír



Én a mintát előre megrajzoltam, majd kívágtam!
A felsőt két rétege közé egy kartont helyeztem és csipeszek segítségével kifeszítettem azt!





A mintát a pólóra raktam és kifestettem, majd a festék száradása után zsírpapír felett átvasaltam, így fixálva azt!
Mostam, dörzsöltem és semmi baja nem lett!
Sablont laptoppal nyomtató nélkül is készíthetsz, egy fehér papírt rakj a monitorra és ceruzával rajzold át!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...