2017. március 9., csütörtök

Aranyos Húsvéti Nyuszi fillérekből

 Évekkel ezelőtt már készült egy ilyen nyuszi nálam, amit egyszerűen imádtam, de mivel barátnőmnek is nagyon megtetszett, nem élvezhettem sokáig a társaságát.

Mostanában azonban engem is elkapott a húsvéti hangulat.
Ilyenkor aztán azonnal elönt a tettvágy és egyből azon töröm a fejem, hogy mi az ami itthon van és gyorsan lehet belőle alkotni valami szépet.
Eszembe jutott, hogy kartonpapír mindig van itthon és általában organza is.
Amikor az alapanyagok megvoltak egyértelmű volt, hogy egy lány nyuszi fog készülni, az évekkel ezelőtti fiú helyett.
Az elhatározást gyorsan tett követte, és egy délelőtt alatt elkészült ez a kis cukiság, amit ráadásul tényleg fillérekből el lehet készíteni, hiszen az organza helyett, akár krepp papírt is használhatunk.


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!






Kellékek:
Kartonpapír
Sniccer
Ragasztópisztoly
Organza
Fehér és fekete akril festék
Kaspó
Tipli rúd
Hungarocell
Vékony ecset
Cérna

A nyuszi fejét egy nagy lapos tányér segítségével rajzoltam meg.
A tányért a kartonpapírra fektettem és filctollal, körberajzoltam körvonalát.


A megrajzolt formát sniccerrel vágtam ki.
A sniccert többször finoman áthúztam a megrajzolt vonalon.
Ne erőltesd a sniccert a papíron, hanem több finom mozdulattal vágd ki azt, így érheted el a szép vágásvonalat.
Megrajzoltam a nyuszi kezeit, füleit, nyakánál lévő szőrpamacsot és a haját (ez nincs a képen), majd kivágtam.
A kezeket, szőrpamacsot és a hajat fehér akril festékkel lefestettem.
Én a rajzolást most sablon nélkül, szabad kézzel csináltam, de egy internetről letöltött képet is használhattok sablonnak.
A festék száradása után, ragasztópisztollyal felragasztottam a nyuszi haját a fejére, majd megrajzoltam a szemeket, orrot és a bajszot.
Először filctol
lal rajzoltam fel a részeket, majd akril festékkel és vékony ecsettel kifestettem azokat.
Egy kaspóba hungarocellt tettem.
Fontos, hogy a hungarocellt akkorára vágd, hogy az szorosan illeszkedjen a kaspóba, így nem fog lötyögni benne a nyuszi.
Ha biztosra szeretnél menni ragasztópisztollyal be is ragaszthatod.
Nekem most sikerült nagyon szorosan bele helyezni, szinte tömni a kaspóba, így nem ragasztottam.
A tipli rudat beleszúrtam a hungarocellbe, majd kivettem abból és a lyukat telenyomtam ragasztópisztollyal.
Visszahelyeztem a tipli rudat a hungarocellbe és a ragasztó száradásáig, egyenes tartottam.
A tipli rúd tetejére felragasztottam a nyuszi fejét ragasztópisztollyal, majd a kartonpapírból kivágtam még egy hosszú, keskeny darabot és ezt is felragasztottam a fej alá.A szőrpamacsot szintén ragasztópisztollyal ragasztottam fel a helyére, majd a kezeket is.
Nagyjából lemértem a nyuszi magasságát és az organzából ennek megfelelően, egyforma hosszú darabokat vágtam le.
Nekem nyolc levágott darabra volt szükségem, ahhoz, hogy szépen kiadja a ruha formát.
A levágott darabokat egy csokorba fogtam.A tetejétől kb. egy negyed távolságra cérnával összekötöttem az anyagot és szépen ruha formájúra igazgattam.
A nyuszinak készült még egy masni az organzából, amit csak úgy mint a ruhát ragasztópisztollyal ragasztottam fel az alapra és ezek díszítésére  még egy strasszokból készült virágot is kapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...