2017. március 23., csütörtök

Egyszerű szív alakú ajtódísz újságpapírból



Hasonló ötlet is volt már fent a blogon, de csak úgy, mint a kartonpapír vázánál is, többen jeleztétek, hogy jó lenne, ha mutatnék valami hasonló, de egyszerűbb szépséget.

Mivel amúgy is szerettem volna már egy ilyen szívet készíteni, magamnak is végre,  mert nekem ez is nagyon tetszik, így végigfotóztam nektek a készítési folyamatot és megosztom veletek, így remélem a kezdő kreatívok is sikerrel járnak és szebbnél szebb szíveket alkotnak majd.
Ezzel a módszerrel szerintem biztosan sikerülni fog és nem kell a boltban megvennie senkinek több ezer forintért.


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!







Kellékek:
Újságpapír
Hurkapálca vagy hegesztőpálca
Ragasztó stift
Alapozó spray
Festék spray
Ragasztópisztoly
Kötöződrót




Mivel a pálcatekerést már az egyik videómban alaposan bemutatom, így erről nem készítettem képeket.Az alábbi videót megnézve, megismerheted a pálcatekerés fortélyait.


















A papírpálcákba drótot fűztem, hogy a szív formát könnyen meg tudjam hajtogatni és meg is tartsa az a formáját.
A legjobb ha a kertészetekben,  barkácsáruházakban is kapható kötöző drótot használtok, hiszen azt könnyen lehet formázni.
A drót befűzését a pálca szélesebb végéről kezdjétek el!

A drótra kettő darab pálcát fűztem fel, amiket ragasztópisztollyal egymáshoz is ragasztottam, így biztosan nem fognak munka közben szétcsúszni.
A pálca hegyesebb, vékonyabb végét dugjátok a másik pálca vastagabb végébe!

A drót két végét összetekertem és a felesleges drótdarabokat egy harapófogóval levágtam.
Nagyjából meghajtogattam a szív formát, majd felül összetekertem a pálcákat.
A felesleges darabokat harapófogóval levágtam.

Meghajtogattam a szív formát.
Törekedjetek a szabályos szív forma meghajtogatásához, mert a végeredmény különben csúnya lesz!
Akár egy szív sablonon is meghajtogathatjátok azt.
A szív egyik pontján ragasztópisztollyal rögzítettem egy papírpálcát.
Ne használjatok túl sok ragasztót, egy picike pötty is elég ahhoz, hogy a pálca stabilan a helyén maradjon!

A pálcát többször körbetekergettem a forma körül.
A pálcákat úgy tudjátok egymásba toldani, ha a vékonyabb végét a másik pálca vastagabb végébe dugod csak úgy, mint az alap készítésénél.
Én ha ilyen dekorációkat készítek a pálcákat mindig ragasztózom, hogy később ne csússzanak szét.
Közben nagyon figyeljetek arra, hogy a szív ne deformálódjon!


A kész szívet tapétaragasztóval kentem át, de akár csirizt is használhattok a ragasztáshoz.
Csirizhez én a következő receptet használom:
1 liter vízhez adok 15 kanál lisztet, majd tűzhelyen folyamatos kevergetés mellet addig főzöm, míg egy sűrű palacsintatészta állagú elegyet nem kapok, majd hagyom kihűlni.
A ragasztó száradása után először lealapoztam a szívet, ehhez spray alapozót használtam, mivel ecsettel nagyon nehéz lett volna mindenhova bejuttatni.
Amikor az alapozó is megszáradt festék spray segítségével színre fújtam a szívet.
A festéket körülbelül 20 cm-es távolságról fújjátok a szívre és figyeljetek rá, hogy a festéket mindenhová alaposan bejuttassátok!


Hagytam a szívet alaposan megszáradni.
Organzából masnit készítettem, amit a ragasztópisztollyal ragasztottam fel a szívre.
Akasztónak szintén organzát ragasztottam fel a szív hátoldalára.
Ragasztottam még fel az organza színével harmonizáló öntapadós strasszokat is a szívre, ez egy kicsit még jobban feldobja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...