2017. március 19., vasárnap

Aranyos nyuszik gyorsan és egyszerűen

Nemrég már készítettem egy nagyon aranyos nyuszit, amit meg is mutattam nektek.

Az a darab az én  kisfiamnak annyira bejött, hogy most szent meggyőződése, hogy a házat tele kell pakolnunk nyuszikkal, így ezek, most az Ő kedvéért készültek.

Bevallom, imádtam Őket készíteni és már volt, aki meg is dicsérte, illetve nem hitte el, hogy ezek, nem drága áruházi darabok, hanem fillérekből készült példányok, egészen addig, amíg le nem vettem a falról Őket és nem mutattam meg a hátulról is.




Igazán feldobják az étkezőnk falát és kellemes Húsvéti hangulatom támad, ha rájuk nézek.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!







Kellékek:
Kartonpapír
Sniccer
Organza
Műszőrme
Zsákvászon
Ragasztópisztoly
Olló
Fonal



A szabályos körök megrajzolásához most is tányérokat, illetve vázákat vetettem be.
A nagyobb kört egy nagy dekortányér, annak közepét pedig egy mélytányér, míg a kisebb kört egy sima lapostányér és annak közepét egy váza segítségével rajzoltam meg.
Megrajzoltam a kartonpapírra a füleket is.
Én szabad kézzel rajzoltam fel, de a neten rengeteg sablont találtok, amit kinyomtatva vagy a monitoron átrajzolva tudtok használni.
Mivel a kivágott körök közepét sem szerettem volna veszni hagyni, ezért rajzoltam két kisebb fület is.
Kivágtam a megrajzolt köröket.A sniccert többször, finoman végighúztam a megrajzolt vonalon, nagyobb erőfeszítés nélkül, a szép vágásvonal érdekében.
A nyuszi füleket szintén, ugyanígy sniccerrel vágtam ki.
A sniccert most is finom mozdulatokkal húztam át a megrajzolt vonalakon.
Amikor a vágással kész voltam, ráhelyeztem a nagyobb nyuszihoz megrajzolt formákat a zsákvászonra és egy éles ollóval körbevágtam azt.
A kisebb nyuszihoz kivágott formákat pedig a műszőrmére fektettem rá és azokat is körbevágtam az ollóval.
Amikor minden részét körbevágtam, mindkét nyuszinak, elkezdtem a bevonást.
A zsákvásznat ragasztópisztollyal ragasztottam fel az alapra, az anyagot feszesre húzva.
Először a forma tetejére tettem egy kis ragasztót, majd átfordítva, visszahajtottam az anyagot és leragasztottam.
Az ollót átszúrtam a kör közepén és kivágtam a felesleges anyagot, annyit hagyva csak, hogy vissza tudjam hajtani.Körülbelül 3 centiméterenként bevágtam az anyagot és visszahajtva leragasztottam.
A kisebb nyuszira a műszőrmét szintén ragasztópisztollyal ragasztottam fel, csak úgy mint a zsákvászonnal készült nyuszira, annyi különbséggel, hogy itt nem kellett a körök közepét kivágnom.
 A zsákvászonnal készült nyuszi darabjait, egyszerűen csak ragasztópisztollyal összeragasztottam.
A darabokat sík felületre helyeztem hátuljával felfelé, összeillesztettem azokat majd ragasztottam.
A fej felragasztásánál ne sajnáljuk a ragasztót, csak arra figyeljünk, hogy ne folyjon át előre.
 A műszőrméből készült nyuszit, a szőrme miatt nem lehet összeragasztani csak úgy, mint a zsákvászonból készült darabot, ezért kartonpapírból csíkokat vágtam ki és ezek segítségével ragasztottam össze a darabjait, amihez szintén ragasztópisztolyt használtam.
Ahhoz, hogy a nyuszikat könnyen falra tudjam akasztani, levágtam fonalból egy darabot és félbehajtva felragasztottam a nyuszi hátuljára.

















 A díszítést nem vittem túlzásba, inkább az anyagokra szerettem volna fektetni a hangsúlyt, így csak egy-egy organzából készült masnit kaptak, illetve a zsákvászonból készült, kapott még egy kevés művirágot is.


Nagyon különböző a két anyag, viszont a falon nagyszerűen mutatnak együtt, amiben nagyon sok szerepe van az egyforma masnijuknak.
Én imádom őket. J 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...