2017. május 30., kedd

Különleges ékszerszett könnyen és egyszerűen


Mint minden nő, én is nagyon szeretem a különleges, szép ékszereket.
Van is itthon egy nagy adag bizsukészletem, de még ekkora mennyiség mellett is előfordul, hogy pont abban a színben nincs, amire szükségem lenne.

Viszont megláttam a szekrényben egy régi felsőm és az azt díszítő köveket, amik pont olyan színűek voltak, amilyen ékszer kellett volna nekem, így nem is tétlenkedtem sokáig, azonnal kitaláltam és gyorsan neki is láttam a saját ékszerem megalkotásának, ezzel megspóroltam magamnak egy bevásárlókörutat és pár ezer forintot, hiszen ehhez a szépséges minden anyagom volt itthon.


 Annyira megtetszett a dolog, hogy már fejben összeállt a következő ékszerszett is, aminek nemsokára biztosan neki is fogok állni.


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!




Kellékek:
Ragasztópisztoly
Strassz kövek
Ékszerkapcsok
Szilikonos sütőpapír
Fonal

Első lépésként méretet vettem a nyakamról, vagyis arról, hogy mekkora nyakláncra lesz szükségem.A fonaldarabot ennek megfelelően vágtam le.
Feltúrtam a konyhámat és kerestem egy akkora átmérőjű tárgyat, ami megegyezett a levágott fonal körméretével.Egy gyerektányér volt a megfelelő darab, amit zsírpapírra átrajzoltam egy filctollal.
A megrajzolt körvonalon elkezdtem ragasztópisztollyal nagyobb pöttyöket kinyomni szépen egymás mellé, úgy, hogy minden pötty épp hozzáérjen a mellette lévőhöz.
Nagyon vigyáztam arra, hogy  egyformák legyenek és egyik se lógjon rá a másikra, tényleg csak szépen hozzáérjen.
Körülbelül a kör háromnegyed részét pöttyöztem végig.
Minden egyes pötty közepébe egy strassz követ nyomtam.
A követ a még forró ragasztóba nyomjátok bele, úgy hogy közben ne érjetek a ragasztóhoz és ne torzítsátok el ezzel a mozdulattal.
Finoman, egyenletes mozdulattal nyomjátok azt!
A karkötő készítéséhez szintén egy fonaldarabbal mértem le a karom körvonalát.A fonaldarabot kiterítettem a zsírpapírra és bejelöltem a két végét.
A karkötőt ugyanúgy készítettem, mint a nyakláncot, annyi különbséggel, hogy most nem egy körvonalat követtem, hanem vízszintesen nyomtam egymás mellé a ragasztót.
A fülbevalóhoz pedig függőlegesen nyomtam  egymás alá a ragasztót.
Azonban annyit változtattam, hogy a legfelső pöttyöt kicsit nagyobbra készítettem.
Ehhez egyszerűen csak egy kicsit több ragasztót nyomtam a papírra.
A fülbevaló párját emellett készítettem el, figyelve a méretek megtartására.
Szerettem volna ha valamennyire tudom alakítani a nyaklánc méretét, ezért úgy döntöttem, hogy nem pöttyözöm végig a megrajzolt körvonalat, hanem egy részt lánccal helyettesítek.
Ezt egy régi, már nem használt nyakláncomról szedtem le és egyszerűen csak hozzáragasztottam az utolsó szemekhez.
Amikor már hűlt a ragasztó annyira, hogy hozzá tudjak érni az ujjaim között összenyomtam a ragasztott részt, hogy ne legyen olyan nagy a csomó, illetve  jobban beletapadjon a lánc a ragasztóba.
A fülbevaló akasztót és a karkötőre a kapcsot ugyanezzel a megoldással rögzítettem.A fülbevalónál különösen vigyáztam arra, hogy ne legyen csúnya a ragasztás, hiszen az a fülben folyamatosan mozgásban lesz és csúnyán nézne ki, ha látszana.














Mint már említettem nálam tervben van a következő darab készítése is.
Abban ezüst strassz kövek lesznek és a hátoldalát fehér körömlakkal fogom lefesteni.
Már egy kis darabon kipróbáltam, hogy a szín mennyire fog átlátszani a ragasztón és jelentem a sima alapszínek (nem csillámos) nagyon jól átlátszanak még a vastag ragasztón át is.

Remélem nektek is tetszik az ötlet és ti is nekiálltok a saját ékszeretek elkészítésének!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...