2017. november 29., szerda

Habos-babos adventi koszorú vattakorongokkal

Nemrég mutattam nektek egy nagyon csajos karácsonyi ajtódíszt, ami annyira tetszett az új tulajdonosának, hogy szeretett volna egy ugyanolyan színvilággal készült adventi koszorút is.

Kérés volt, hogy ebben is csak úgy, mint az ajtódíszben legyen egy kis extra.
Ja és a legjobbat még nem is mondtam: "jó lenne ha még ma kész lenne".

Szóval készítsek valamit, ami extra, legyen benne pink és nem utolsó szempont, hogy ne legyen drága, valamint legyen csajos, legyen extra, legyen pink, de ne legyen giccs.


Gyorsan kiforgattam a kellékes szekrényemet, összeszedetem a lehetséges alapanyagokat, majd neki láttam a feladatnak és egy pár óra leforgása alatt megszületett a képen látható szépség.

A legjobb az egészben, hogy túl vagyok egy újabb kihíváson és sikerült ismét olyat alkotni, amibe első látásra beleszeretett a tulajdonos, ráadásul most sem használtam semmilyen extra alapanyagot.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!




Kellékek:
Hungarocell koszorú alap
Ragasztópisztoly
Vattakorong (kb. 100 darab)
Gyertya
Csavarhúzó (a legjobb a csillagfejű)
Dekorációs kellékek
Dekorszalagok


Az első elképzelésem az volt, hogy dekorszalaggal fogom körbetekerni az alap körülbelül egyharmadát, de végül egyik szalag sem győzött meg, viszont volt szép csillámos csomagolópapírom.
A csomagolópapírból kb 3 centiméter széles csíkokat vágtam le, majd ezzel tekertem körbe az alapot.
Az elejét és végét ragasztópisztollyal rögzítette.
A másik részt vattakorongokkal fedtem be.
Ez sokkal gyorsabb munkafolyamat, mint az elsőre gondolnád, hiszen csak annyi a dolgunk, hogy a korongokat, a közepénél egy csavarhúzó segítségével beleszúrjuk az alapba.
Attól függően, hogy mennyire szeretnéd habos-babosra a koszorúdat válaszd meg azt, hogy mennyire teszed egymáshoz közel a korongokat.

Én szerettem volna, ha nagyon dús lesz a koszorúm, így közel raktam egymáshoz a korongokat.
A gyertyát ragasztópisztollyal rögzítettem csak és köré mini tobozokat, pici csillagokat ragasztottam félkör alakban.
Az ajtódíszhez használt szalagból is csempésztem a koszorúba kicsit egy masni erejéig, amit ragasztópisztollyal rögzítettem az alapra.
A vattakorongok közé pici csillagokat raktam.
Ezeket nem rögzítettem semmivel, hiszen annyira dús lett a koszorúm, hogy a korongok simán a helyükön tartják azokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...