2017. november 24., péntek

Különleges karácsonyi ajtódísz

Nagyon szeretem amikor különleges kéréssel fordulnak hozzám, mert ezekben van kihívás és mindig izgalmas, amikor találkozik a "mű" az új tulajdonosával, hogy vajon tetszik-e majd neki és sikerült e megvalósítanom azt, amit az illető elképzelt.

Sokszor, amikor elmondom az elképzeléseimet furcsán néznek rám és látom a szemekben a bizalmatlanságot.

Most is így volt ez, amikor elmondtam, hogy milyen anyagokat, hogy fogok felhasználni és ebből mi lesz.

Aztán kész lettem és kicsit félve hívtam fel a tulajt, hogy jöjjön nézze meg mit sikerült összehozni.
Ilyenkor első pillantásra kiderül, hogy tetszik-e a modell vagy nem sikerült olyat alkotnom, amilyet elképzeltek.
Hála az égnek tetszett nagyon is és nem hitték el, hogy azt úgy csináltam ahogy azt az elején elmondtam.


Pedig mindent úgy csináltam, ahogy megálmodtam, így most sem kellett nagy összeget fordítanom a modellre, mégis egy különleges és szép dísz lett a végeredmény.

A kérés egyébként egy nem hétköznapi, mégis karácsonyi, de leginkább csajos beltéri ajtódísz volt, amibe bele kellett csempésznem egy jó kis erős rózsaszín színt.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Kellékek:
Kartonpapír
Fehér organza
Mű madártoll
Kartonapapír
Rózsaszín szalag (vagy organza)
Ragasztópisztoly
Mű fenyőboa
Fehér papír
Dekorációs kellékek
Fehér szaténszalag
Ragasztópisztoly


Első lépésként kerestem egy csillag sablont, majd ezt a gépen megnyitottam és a képnézegető programmal akkorára nagyítottam, amekkora ajtódíszt szerettem volna, majd a monitort lefordítottam, összeragasztottam cellux-al négy darab papírt és ezt a monitorra téve átrajzoltam a sablont.
Kivágtam, majd a kartonpapírra is átrajzoltam.
Amikor a rajzolással kész voltam, sniccerrel kivágtam a mintát.
A vágást óvatosan, több lépcsőben végezzétek, különben nem lesz szép a vágásvonal!
A sniccer pengéjét inkább többször, finom mozdulatokkal húzzátok át a papíron, ne erőből próbáljátok megoldani a dolgot!
Amikor a vágással kész voltam, a csillag közepére ragasztópisztollyal fehér szaténszalagot ragasztottam, több sorban egymás alá.
A csillagnak egy jó kis ráncos textúrát álmodtam meg, így a szalagot a csillag hátoldalán ragasztópisztollyal rögzítettem, majd körbetekertem vele a csillag szárait úgy, hogy az előző sort mindig hagytam meggyűrődni.
A csillag szára nem egyenes így semmit nem kell tennünk ahhoz, hogy ráncolódjon az előző sor, egyszerűen csak feltekerni a következő sort és hagyni, hogy az alsó sor igazodjon,
Amikor a végére értünk egy ágnak, a hátoldalon ragasztópisztollyal rögzítjük a szalagot és a ráncokon még kézzel igazítunk, ha szükséges.
Kötöződrótra gyöngy hópelyhet fűztem és a végét összesodortam, majd egy ceruza használatával feltekertem csiga formába.
A fehér organzából levágtam egy darabot, majd cérnával összekötöttem a közepén.
A rózsaszín szalagból ugyanígy vágtam le és kötöttem el.
A mű fenyőboából csípőfogóval kisebb darabokat vágtam le, majd ezeket felragasztottam a csillag közepére ragasztópisztollyal.
Erre ragasztottam a dekortollat, majd az organzát és a rózsaszín szalagot.
A fenyőágak alá beszúrtam a drótra fűzött hópelyheket, majd egy-egy csepp ragasztóval ezt is rögzítettem.
Alulra különböző hosszúságú damilra fűzött csengettyűket ragasztottam, amiket a csillag hátulján rögzítettem.
A rózsaszín szalagból levágtam egy darabot, amit félbehajtottam, majd a csillag hátulján ezt is rögzítettem ragasztópisztollyal.

Remélem nektek is tetszik az ötlet és, ha nem is ilyen nem mindennapi színkombinációban, de ti is elkészítitek majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...