2013. június 25., kedd

Olcsó és nagyon egyszerű, mégis csodálatos faldekoráció

Nagyon tetszik ez az ötlet! Én eléggé szeretem a minimalista stílust, nem szeretem, nem szeretem az össze-visszaságot!
Ez az ötlet pont nekem való, hiszen házunkban mindenhol egy fal tapétás csak, de jó lenne valahogy egy kicsit összhangba hozni a többivel! A többi fal amúgy mindenhol olyan színű, mint a tapéta alapszíne, tehát már így is összhangban van, de csupaszak, viszont pont a minimalista mániám miatt nem szeretnék a tapétától nagyon eltérő faldekorációt!
Az amerikai konyhámban, a konyhabútort ami pont szemben van a nappali tapétás falával már áttapétáztam, de még vannak olyan falak, amiket be kellene vonni az egységbe!
Na erre nekem ez egy tök jó ötlet!

Ha érdekel a folytatás olvass tovább, de előtte lájkold a blog facebook oldalát, ha tetszik az oldal és szeretnél naponta még több szuper ötletben részesülni!













Alapanyagok:
2-es hungarocell tábla
Ragasztópisztoly
Szövet vagy Tapéta


Elkészítése nagyon egyszerű! A hungarocell táblából levágunk akkora darabokat, amekkora faldekorációt szeretnénk készíteni, majd a szöveteket is méretre vágjuk (persze ezek legyenek egy picit nagyobbak a ráhajtás miatt) és kifeszítve a hungarocell tábla hátulján ragasztópisztollyal rögzítjük!
Ragasztás előtt tegyünk egy próbát, hogy nem e olvasztja a hungarocellt a ragasztópisztoly! Ha alacsony olvadáspontú a ragasztópisztoly akkor nem fogja, de ha mégis használjunk más fajta ragasztót vagy hőálló hungarocell lapot!



Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...