2013. június 28., péntek

Zöldséges ládából cipőtartó puff

Hát nem egy kényelmes és szuper ötlet!
Én most a 7 hónapos pocakommal mindig leülök a nappali kanapéjára és ott húzom fel a cipőm!
Milyen jól jönne nekem egy ilyen! Csak leülnék, lenyúlnék a cipőmért, szépen kényelmesen felhúznám és mehetnénk is ... :D

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Lájkold a blog facebook oldalát, ha naponta még több ötletre szomjazol!






















Alapanyagok:
Zöldséges láda
Csiszolópapír
Festék
Szivacs
Kárpit anyag
MDF lap
Ragasztó
Tűzőgép
Bútorkerekek
Polctartó pöckök




A zöldséges ládát csiszoljuk meg, majd fessük le!





Mérjük meg a zöldséges láda egy hosszabb oldalát, majd egy pont ekkor MDF darabot vágjunk le, aminek a tetejére ragasszunk szivacsot!
A kárpitot tűzőgéppel  rögzítsük rá!
Rögzítsük fel a ládára a kárpitos MDF lapot!
A láda másik hosszabb oldalára pedig helyezzünk fel négy darab bútorkereket!
A láda belsejének a közepébe fúrjunk be polctartó pöcköket, majd egy MDF lapból vágjunk le egy akkora darabot, amekkora belefér a ládába és helyezzük azt be festés után!

2 megjegyzés:

  1. De hol lehet ilyen ládát kapni? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A zöldséges ládákat én általában zöldségesektől szerzem be! Ha nagyon aranyos a zöldséges oda adja ingyen, de én fel szoktam nekik ajánlani egy kisebb összeget! :)

      Törlés

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...