2016. október 20., csütörtök

Fantasztikus dekoráció újságpapírból

Ezt a gyönyörű dekorációt egyik kedves Olvasóm kérésére hoztam el nektek bejegyzés formájában, hiszen nem volt tervben, mert egy megrendelésre készült darab lett volna, de a kedves vásárló időközben eltűnt, így semmi akadályát nem láttam, hogy megosszam veletek is!

Mindképp próbáljátok ki, hiszen nagyszerű elfoglaltság csinálni és nagyszerű a végeredmény!


Ha érdekel a folytatás olvass tovább!



Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!















Kellékek:
Újságpapír
Ragasztópisztoly
Kötöződrót
Csípőfogó
Tapétaragasztó
Akril festék
Olló
Hurkapálca, esetleg 2-es kötőtű, bicikliküllő (ezen fogjátok az újságpapírt feltekerni)
Dekorszalag
Vékony drót


A pálcatekerésről most nem készítettem fázisképeket, hiszen ezt már nem egyszer megmutattam nektek, de aki mégsem látta még, annak ajánlom a következő videóm megtekintését, amiben részletesen bemutatom.

A pálcába drótot fűztem.
A drótot mielőtt befűzitek egyenesítsétek ki és a pálca szélesebb végén kezdjétek el befűzni.
Én a drótra egy rövidebb és egy hosszabb pálcát fűztem fel, amit egymásba toldottam, mert az általam elképzelt méretű szív ezt kívánta meg.
(Ha nem tudod, hogyan toldj pálcákat egymásba, nézd meg ezt a bejegyzést)
A drót két végét összefűztem.
Nagy vonalakban megformáztam a szívet, majd a másik két végét is összesodortam.
Csípőfogóval levágtam a felesleges részeket és finomítottam a szív formán.
Ragasztópisztollyal pálcákat rögzítettem a szív forma köré, ezzel vastagítva az alapot.
Amikor elértem a kellő vastagságot az utolsó pálca végét leragasztottam.
Az alaphoz ragasztópisztollyal egy új pálcát rögzítettem és elkezdtem vele körbetekerni az alapot.
A pálcákat folyamatosan toldottam közbe.
Amikor elértem a kívánt vastagságot, tapétaragasztóval átkentem, majd annak száradása után fehér akril festékkel is átfestettem.
A pálcákat előre is festhetitek.
Sokkal könnyebb úgy a munka, hiszen akkor nem kell az apró résekkel vacakolni, viszont nekem erre most nem volt időm.
A pálcafestésről itt és itt tudsz tájékozódni.
Amikor az akril festék is megszáradt, szintén ragasztópisztollyal pálcát rögzítettem az alaphoz, majd azt össze-vissza kezdtem el feltekerni.
Itt már a pálcákat nem toldottam, hanem minden pálcát külön felragasztottam.












Először igyekeztem a pálcákat úgy igazítani, hogy azok egyenesek maradjanak, egyszer tekertem csak azokat a szív hajlatában.
Amikor az egyenes pálcákat elégnek gondoltam, akkor kezdtem el a pálcákat sűrűbben tekerni.

Vékony drótot fűztem át a szív csücskében az egyik pálcán.
Egy hosszú pálcába szintén drótot fűztem.
Félbehajtottam és a drót két végét összesodortam.
Kialakítottam a szív formát.
Egy pálcát ragasztópisztollyal az alaphoz rögzítettem.
A pálcát az alapon többször körbetekertem úgy, hogy közben folyamatosan toldottam.
Tapétaragasztóval és akril festékkel ezt a szívet is átkentem.
Vékony drótot egy vastag filctollon kör alakúra formáztam és a két végét összesodortam, majd a felesleges részeket levágtam.
A kicsi szív csücskébe beragasztottam a karikát ragasztópisztollyal.
A kis szívet a nagyhoz rögzítettem, majd egy dekorszalagból készült masnit kapott, amit ragasztópisztollyal rögzítettem.

Én nem szerettem volna nagyon drasztikus formát adni a szívnek, de ha neked az jobban tetszik, akkor ne húzd olyan szorosra a pálcákat az alap körül, mint ahogy én tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...