2016. október 16., vasárnap

Készíts flakonból bútort

Egyik kedves Olvasómnak megígértem, hogy készítek egy bejegyzést arról, hogy hogyan tudtok flakonokból bútort készíteni.

Sokan kérdezitek, hogy mennyire strapabíróak ezek a flakonokból készült bútorok, puffok, de erre határozott választ nem tudok nektek adni, mivel ez sok mindentől függ.

Egy dologban biztos vagyok, méghozzá abban, hogy szerintem megéri a munkát és fáradságot mindenképp még akkor is, ha csak egy pár évre vesszük hasznát.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!

Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!





Igaz az elkészítéséhez képes leírást nem találtam, viszont több videóra is rábukkantam, amit, ha megnéztek biztos vagyok benne, hogy el fogjátok tudni készíteni. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...