2016. október 20., csütörtök

Kötöző spárgával tekert gyönyörűségek

Imádom a kötöző spárgát és a zsákvásznat dekorációs célokra felhasználni.
A tekert vázák és mécsestartók szintén nagy kedvenceim, de én még nem rendelkeztem ilyen szépségekkel, mert mindig másoknak készítettem, így most pont kapóra jött egyik kedves Olvasóm segítségkérése, akinek megígértem, hogy megmutatom bejegyzés formájában, hogyan készíthet ilyen szépségeket.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!











Kellékek:
Borospoharak
Borosüveg
Kötöző spárga (használhatsz helyette fonalat is)
Ragasztópisztoly
Kétoldalú ragasztószalag
Olló
Dekorációs eszközök (én csipkeszalagot és strassz virágokat használtam)
Teamécses

A poharakat tisztítsuk meg, majd az egészet vonjuk be kétoldalú ragasztószalaggal.

Kezdjük el a spárgával körbetekerni a poharat.
Én a tekerést mindig az üveg egy keskenyebb pontján kezdem, az öblösebb rész felé haladva.
Amikor elértem a legöblösebb részt elvágtam a spárgát és a pohár szárától kezdtem el, szintén az öblösebb rész felé haladva tekerni.
Miután körbetekertem a poharat, a pohártalppal folytattam a tekerést.
A pohár talpának szélén ragasztópisztollyal folytattam a ragasztást, mert ott különösebben képes a spárga elcsúszni.
A pohár talpának az alján szintén ragasztópisztollyal rögzítettem a spárgát.
Amikor a poharakkal kész voltam, az üveget is bevontam kétoldalú ragasztószalaggal.

Majd az üveg tetejétől kezdtem el ragasztani a spárgát, hogy az üveg nyakánál lévő öblösebb rész tekerésnél lefelé essen.
Ez azért fontos, mert így a spárga még véletlenül sem tud szétcsúszni.
Az egész üveget körbetekertem a spárgával.
A végén csipkeszalaggal és strassz virágokkal díszítettem, amit ragasztópisztollyal rögzítettem.
A teamécsesekre szintén ragasztópisztollyal csipkeszalagot rögzítettem.

Hogy tetszik?
Én odavagyok érte! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...