2016. október 17., hétfő

Különleges autós tárolók

Nemrég a blog facebook oldalán osztottam meg veletek azt az ötletet és elég sok érdeklődés volt utána, hogy hogyan is lehetne hasonló autós tárolót házilag kivitelezni.
Gondolom annak, aki profi a varrásban ez nem jelent nagyobb gondot, viszont nem mindenki tudja, hogy hogy induljon egy ilyen dolognak neki, így mindenképp szerettem volna segíteni.

Ha érdekel a folytatás olvass tovább!


Még több ötletért lájkold a blog facebook oldalát!











Sajnos be kell nektek vallanom, hogy varrásban én sem vagyok túl jó.
Bármit meg varrok magamnak saját kútfűből, amit kigondolok, de szabásmintát olvasni nem tudok és a szakmai kifejezéseket sem ismerem, így mindenképp úgy gondoltam, hogy ahelyett, hogy mindenféle hülyeséget összeírogatnék, inkább videókat keresek a témában, ami alapján ti is el tudtok indulni.
Ezeket a videókat találtam a legjobbnak és legegyszerűbbnek.












Az érdekesség kedvéért hoztam nektek farmerből készült darabokat is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megosztás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...